All nice and clean

Nu är jag ren och glad. Såå lycklig över att jag har lov snart. Imorn går jag från 09.30 till 12.15. Ärligt! Omg vad jag e happy. Imorn ska vi byta klappar också. Lovar att ta kort under våran julestund, och bilder på alla presenter kommer också upp.

Måste bara berätta om min nya coola uppfinning! Läsk utan mycket socker alls! Det funkar som en Soda stream, fast kostar sisådär 900 kr mindre. Ramlösa blandat med vilken fruktjuice som helst! Man kan göra fanta, fruktsoda mm. Just nu avnjuter jag en jordgubb-limeläsk. Det som är bra är att man kan välja helt vad man vill ha för läsk varje glas man tar! Genialiskt...

Have a nice night!

                         


Kommentarer

SKRIVET AV: Hannah

btw menar du härligt eller ärligt?



och smart med ramlösan!

DATUM: 2008-12-18 TID: 21:26:18
BLOGG: http://hannaahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0