I am not sure what to say, just see you tomorrow

Kom hem för tca 45 min, och har bytt om, berättat om dagen för mamma och visat mina julklappar. Bilder kommer imorn eller nåt, orkar verkligen inte nu.
Haha trött är jag. Men lyckligt trött. För vad annars kan man vara? Jag behöver ju inte se en mattebok på 20 dagar! Den 8 jan börjar skolan igen.
Julklapparna var i alla fall skitbra. Tack! Ett lila nagellack, en rutig skjorts som jag velat ha sen typ fars dag, och en sjukt snygg sprejmålad affisch. Det går inte att beskriva hur affischen ser ut, det är så coolt. Han som har gjort den använder typ inga verktyg förutom sprejburkar i olika färger och pappersbitar. Med dessa redskap kan han göra träd, pyramider och solar som speglar sig i vattenytan. Helt fantastiskt! Om ni är intresserade av att köpa någon affisch brukar de hålla till på T-centralen i Stockholm, på Plattan. Där kan man stå och kolla när de håller på och gör "tavlorna". right from scratch. Fy vad coolt det är.


Iaf, mamma kommer hem snart med sushi, och då ska vi nog sätta på Mamma mia-filmen. Mys! Bloggar nog mer imorn då jag nästan är för trött för att skriva klart det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0