I´m so lucky I´m so glad that I´ve got you

Hej! Fick slippa sista lektionen pga att jag, Ragna och a guy i min klass är bra på att prata. Vi räknade upp alla anledningar till at vi borde få slippa, och tro mig, det finns många. Så nu sitter jag här och är glad.
Imorgon är sista jobbiga dagen, sedan är det fredag och då börjar vi halv tio och slutar väl någon gång vid lunch. Sedan är det LOV! Ca 20 hela dagar ifrån skolan, det är väl för härligt...
 På fredag ska jag ju byta julkappar också. Kanske borde ta och slå in dem. :P

Btw kolla på den här lilla söta necessären med nagelredskap som mamma fick i julklapp av sin chef igår. Jag fick den, för mamma har inga naglar säger hon. Julafton börjar tidigt... :)

  

Kommentarer

SKRIVET AV: Hannah

nä vi slutar efter engelskan, inte vid lunch.

DATUM: 2008-12-17 TID: 15:34:25
BLOGG: http://hannaahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0