I'm dreaming of a white christmas...

Det var ju skitkallt ute idag! Kanke att man kan få liiite snö till imorn? Det hade varit ett riktigt julmirakel...

När jag kom hem idag, vresig och trött, och med en miljon påsar blev jag glatt överaskad av en julklapp från moster. HM presentkort! Det var precis vad jag behövde efter den dagen. Herregud vad mycket folk det var. Alla var så jobbiga också, alla människor. De tänkte bara på sig själva och att de skulle få hjälp först, och inte alls på oss andra. De trängde sig och skrek och hade sig, och där stod jag på 1.65 och jenny på 1.70 och försökte få uppmärksamhet. Helt omöjligt som ni kanske förstår. Men efter ett tag blev vi sedda, tur var väl det.
Jag blir så himla stressad av att vara på ett trångt område med mycket folk. Jag kan inte andas och blir tung i huvudet. Det är så lugnt och skönt hemma, så jag antar att jag inte är van vid det.

Nästa gång jag skriver är det JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0