I'm sorry, it's been a lot

Hann inte blogga igår kväll eller imorse, släkten gick sent igår och imorse gjorde vi oss i ordning snabbt för att sedan gå och shoppa på rean!
Mycket folk var det, men det var jättekul! Köpte dock inte så mycket, kom hem med två ynka plagg, hade väntat mig mycket mer. Men det är väl så, när man verkligen vill köpa något är det helt omöjligt.
Ni kanske tror att jag skulle blogga mer när jag var ledig, men faktum är att jag gör så mycket på loven. Det blir i alla fall ett inlägg om dagen!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0