It was her very last words before she went away

Okej, jag vet att detta har blibit mest en modeblogg, eller bara en modeblogg kanske, men vad betyder det då? Kanske att jag bara vill ha en modeblogg istället för mat och mode.
För kanske ett halvår sedan hade jag en blogg om bara mat, och det gick ju ganska bra. Men jag antar att jag inte tycker det är lika kul längre. Mode har jag alltid gillat.

Aja, det blir nog inte så mycket mattema i bloggen som lovat alltså. Utan mest kläder, design, om mig osv. Hoppas det är ok.

Fick sådan otrolig lust att möblera om hemma. Jenny flyttar ju nästa vecka, och då ska vi göra om hennes rum till ett syrum till mig! Yiho!
Vi måste byta sängar och hålla på, så då kan jag ju lika gärna byta plats på alla andra möblerna också. ÄLSKAR att möblera om, även om det inte händer så ofta. Man måste planera vettu.
Vi får se vad som händer med det, men idag ska jag i alla fall till stan med emma och hannah. Var ju där igår men man kan aldrig vara där för många gånger. Jag ska nog köpa lite nice blockljus att ha i fönstret i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0