JULAFTON!

GOD JUL ALLIHOPA!
Jag vaknade på sprudlande humör idag! I min julstrumpa hittade jag ett par svart och vitmönstrade tumvantar, precis vad jag behövde! Tack tomten! :P
Nu har jag ätit frukost, och jag ska snart börja göra mi i ordning. Kan inte vänta! Jag ska måla naglarna, platta håret, fixa ögonen sotade, och ta på mig mina julaftonskläder. Hittade faktiskt en jättefin topp/klänning på Gina Tricot igår. Den var skitsnygg, och man kan ha den på sommaren också, så den är väldigt användbar.

Det kommer kanske en Dagens lite senare, men annars kommer jag nog inte blogga så mycket idag. Den här dagen handlar ju om att vara med dem man älskar, så det är precis vad jag ska göra idag!

Ha en underbar julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0