The day you found me I was sitting on a rock

Mamma gick till jobbet vid åtta idag, och Jenny (syster) ligger och sover, så det är bara jag vaken i lägenheten. Skitdåligt förresten att mamma måste jobba måndag och tisdag innan julafton! Det borde ju finnas en lag att alla får ledigt några dagar innan julafton så man får tid att fixa allt. Det är ju typ bara lärare som får lov som man ska. Usch, jag tycker det är så orättvist att över hälften av alla i världen, inte ska få några ddagar ledigt bara för att de inte har så tjusigt jobb som andra. De jobbar ju lika mycket för det!

Jaja, idag ska jag ju som sagt dra till Hannah. Jag går nog dit ganska snart, ska bara ta en dusch. Haha Hannah är en sån morgonmänniska:


hannah säger:

are you klar?

Between you and myself säger:

haha nä inte riktigt

hannah säger:

heh

Between you and myself säger:

gick upp för enkvart sen

hannah säger:

hahaha

hannah säger:

jag gick upp åtta och har gjort allt

Därför kan jag nog komma när jag vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0