Today I woke up in horror

Hallå!
Idag är det myyycket som ska göras. Jag ska snart göra mig i ordning, sedan ska jag möta upp Jenny, och vi ska gå till en saluhall och köpa massa grejer till imorn. Sedan ska vi gå till Ica och köpa ingredienser till lite sistaminuten-bak, och sen ska jag ta en snab titt i affären efter någon liten söt glittrig topp att ha på mig imorgon.
När vi sedan kommer hem ska jag sätta igång och göra två olika julgodisar, en kolafudge med lakrits och en chokladfudge med valnötter. Yum!

Det kanske låter konstigt, men det är precis det här som gör att jag får lite mer julkänsla. All stress, bakning, handling osv. Vi får se hur jag känner ikväll...

Då vet ni att bloggen kommer stå tom hela dagen då. Kommer nog inte ha tid att blogga under dagen, men checka in bloggen ikväll så finns det nog ett till inlägg att läsa!

Kommentarer

SKRIVET AV: Jasmine

sv: Före skolavslutningen (före sommaren alltså) hade jag ungefär till axlarna & ja...nu ser du ju hur långt det är, så det tar ett par månader ;)



God jul!

DATUM: 2008-12-23 TID: 09:20:43
BLOGG: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0