We have christmas, but I have zero

Jag var hos Hannah till ca kl 7, och sedan mötte jag upp mamma och köpte middag + lite grejer till julafton.

Jag känner verkligen ingen julkänsla! Det är så sorgligt! Jag är inget litet barn längre, som ser fram emot julen flera månader i förväg.
Kanske är det för att vi ska ha en annorlunda jul i år. Jenny och mamma ville ha en antijul, så vi har dragit ner på det mesta. Julmat, pynt och presenter. När Jenny sa att vi inte skulle ha någon julgran blev jag helt förstummad. Jag argumenterade mig till en lite mindre gran. Men det är fortfarande inte samma sak. Jag menar, vi brukar ha julgranar som går ända upp till taket, och som är såå stora och ståtliga. Våran är i och för sig jättesöt, men det är kanske en halv meter från toppen på julgranen upp till taket. Jag får väl se den här julen som en stund att slappna av...                                
                      
Det här gav mig i alla fall lite mer julkänsla. Ola slags nötter, röda äpplen, små plastbär och värmeljus. Shit vad vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0