The first of many

Så det här är mitt första inlägg då. På den här bloggen dårå, jag har haft många fler, den här ska dock gå bra. Jag har väl inte direkt haft någon framgångsrik blogg innan, men den här gången ska jag faktiskt anstränga mig!
Jag ska skriva om de sakerna jag gillar mest, nämligen mat och mode (food och fashion). Jag är så jävla taggad!
Jag kommer förutom mat och mode skriva generellt om mig, mitt liv och mina vänner.
Lägg till den här bloggen på bloggkoll nu då, så är ni säkra på att ni inte missar någon uppdatering.

Hannah

Kommentarer

SKRIVET AV: Emma

GO HOLAM! :D

DATUM: 2008-11-27 TID: 21:34:11
BLOGG: http://emmmaaa.webblogg.se/

SKRIVET AV: Anonym

Den här gången ska du klara det :P

DATUM: 2008-11-27 TID: 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0