There is television - and then there is me

Jag sitter och tittar med ena ögat på Idol. Alice har så bra röst, men jag tycker inte att hon gav allt nu i första låten. Hon har i alla fall varit min favorit från början. Johan tycker jag bara är så himla dålig. Någon som håller med mig?
Kevin är ju så söt, och han underhåller ALLTID. Man kan alltid räkna med honom. Robin tycker jag blir bättre och bättre för varje gång. Och Carola, hon känns ju bara för mycket! Usch jag tål verkligen inte henne. Vad tycker ni?

Nu ska jag återgå till min skål med nötmix och ramlösa, och titta på när Peter Jihde gör bort sig i Idol. Ville bara säga hejdå för ikväll.

                                                           
                             
                                                                   Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

SKRIVET AV: sannaa

Tack:)

Underbart fin blogg!

DATUM: 2008-11-28 TID: 20:47:00
BLOGG: http://sannaaek.blogg.se/

SKRIVET AV: Linda

Härlig blogg du har :o) Ha en mysig kväll.

DATUM: 2008-11-28 TID: 20:47:00
BLOGG: http://lillefots.blogg.se/

SKRIVET AV: Hannah

usch jag håller med dig, carola är så falsk och tror att hon äger allt och alla..

DATUM: 2008-11-28 TID: 20:47:00
BLOGG: http://hannaahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Till startsidan
HANNAH
Hannah
Dagens

MAT
Förrätter
Varmrätter
Efterrätter
Kalla rätter
Snabba rätter

ÖVRIGT
Allmänt
Bilder
Videos
Mode



2008
November
December



Hannah
Ragna
Emma
                           

bloglovin

RSS 2.0